back on track, back in black, whatever..

jag kan ha skapat mig världens fulaste header, fast ändå så är den skitcool!
jag är sämst, verkligen sämst på det där med design.
eller egentligen är jag nog inte det, nej..jag sitter i illustrator, photoshop, indesign, you name it, större delar av veckorna i skolan, men det är mitt tålamod som sviker hela tiden, gör jag ett enda fel så ger jag upp, blir det inte som jag vill så ger jag helt enkelt fan i det..
whatever, en krona passar så bra in på mig i vilket fall :)

se om jag kan hålla igång denna nu och ge det en chans, jag tippar på en månad, men vi får se :)
jag blev så arg häromdagen då jag inte kunde få ur mig allt jag ville på ett bra sätt, både dåliga och bra saker.
det bästa man kan göra är och skriva, och utelämna dom namn man skriver om, faktiskt.
bättre än och skrika och gorma.

ja som sagt, här är jag igen, både oseriöst och seriöst.
en fin god natts sömn på det, JATACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0