från sverige till kina-thailand-asien på bara någon timme

nu är onsdagen över, kanske inte riktigt riktigt än, men skoldagen är slut :) och den var väl helt okej kan man väl säga, fick reda på naturkunskapsprovet och ja, det gick bra :D
nu är det bara ett matteprov som jag ska plugga till som infaller nästa onsdag, har verkligen inga större förväntningar, men jag får ge det en chans.

gick i stan i någon timme innan jag tog tåget hem, kikade in lite saker tills på lördag då jag och emerick ska till malmö och sova över på hotell och ha det så jädra mysigt, det var min finfina födelsedagspresent till honom & gud vad jag ska ta hand om honom ;) grrt, haha!
har nästan ett helt A4papper på saker som jag vill ha med mig hem...hrm
la iallafall undan ett kanonsnyggt linne från lindex idag i kristianstad, svart med hängande kedjor :) mums

angående rubriken, det är inte så att jag ska dit, eller jo, i matväg :)
jag ska göra en överraskningsmiddag till mamma ikväll när hon kommer hem från jobbet, blir god wok med äggnudlar och sen någon stark sås, aah, så gott ska det bli :) & hon kommer bli så glad och älska mig ännu mer obeskrivligt mycket!
ser fram emot det, ska bli gott & jag är hungrig.

efter maten ska jag duscha och sen så ska jag bege mig till emerick är det tänkt :)



hur gott som helst? jaa-a
bild lånad från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0