hej mattesnillz

jag hade tydligen matteprov idag! eller tydligen & tydligen, jag visste om det men jag glömde kvar mina matteböcker i skåpet i fredags, typiskt mig.
har bara haft ett par stenciler att kika på, och det var inte mycket till hjälp.
jag kan väl sammanfatta provet & säga att: jag måste vara världens bästa på & skriva frågetecken nu.
det är inte värre än att jag kommer få omprov, se till & plugga då erika! ja, erika.

denna dagen har varit hemsk, jag har varit som en zombie så trött jag har varit, sinnessjukt!
har släpat benen efter mig och inte orkat koncentrerat mig alls..tillåtet på måndagar.
det värsta är att det är mörkt när man åker till skolan och mörkt när man kommer hem, bara det blir man cpig av :/ jag vill ha jullov mer än något annat nu, fytusan så skönt det ska bli.

det allra värsta imorse var att åka hemifrån emerick, sov där inatt :) det var sjukt mys, som alltid.
hyrde en wallanderfilm, läckan eller något sånt :) hah.
bra var den tyckte jag! usch ja, alarmet imorse vid kvart över sex var hårt, men jag masade mig upp och gick avundsjuk och lite ledsen i ögat hemifrån emerick imorse, hade så gärna legat med honom i sängen hela dagen.
måndagen är nu över iallafall & imorgon slutar jag 12, något positivt ska det allt vara :)



jag ska snart sätta fart & börja städa mitt rum, behövs verkligen! har ändå inget & göra så jag tror jag gör rätt i det.
och med hög musik, fika&kaffepaus så kan det faktiskt vara ganska roande.. :) ska bli asgött & sova i nybäddat inatt iallafall..

jag har även ett nytt beroende, återkommer med det :) fram med dammsugaren nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0