helg, så skönt

hallihallå homies!

vi står just nu på lördagen den 28 november, och det känns helt okej.
helg överhuvudtaget känns bra :) skönt.
denna helgen är extra mysigt, för alla julsaker ska upp och sen julbak står också på listan och imorgon är det en adventspresent & öppna! :)
ja, nu är typ julen framme, och det är så mysigt :) 

det var fredag igår, och det blev skola en sväng på morgonen och efter skolan blev det en tur på stan, var på jakt efter nya julstjärnor att hänga upp i mina fönster.
fick fatt i ett par riktiga skönheter från indiska :) ska lägga upp bild på dom sen, någongång..hah.
dom är faktiskt rosa, med guldiga detaljer, lite rött & massa glitter, kanoncoola :)
köpte även en vit till mamma.

och igårkväll gjorde jag ingenting, dog av trötthet redan vid elvatiden, skönt & få sova ut!
var inte på så bra humör igår och är fortfarande inte på topp, men det har sina anledningar..
sov iallafall länge imorse, och idag har jag varit i sölvesborg med mamma och bror som var på jakt efter julklappar och lite kläder.
jag var stylist till mamma, och det blev bra :) thihi.

ikväll vet jag inte vad jag ska göra riktigt, bryr mig inte så mycket just nu heller..det som händer får hända så att säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0