kissinfektion, hellyeah

vet ni? denna dagen har innehållt otroligt många blandade känslor, allt ifrån glädje, trötthet, surhet, irritation, ledsamhet, uttråkighet, hungrighet och så vidare, själva dagen har också varit väldigt blandad på sitt vis men det fick gå.

anledningen till att jag inte är så värst glad idag är för att jag vaknade imorse och var akut kissnödig och när jag väl kom till toan i en jävla fart så gjorde det så ont så tårarna bara sprutade på mig när jag satt där och försökte kissa. så ja, en ganska så garanterad urinvägsinfektion har jag åkt på, visste inte riktigt om jag skulle orka med skolan idag men jag chansade och det gick över ganska rejält under dagen faktiskt.. :) tur det.
ringde till vårdcentralen direkt imorse men sölvesborgs jävla vårdcentral är så jädra dålig så man kan kräka på hela byggnaden. hade inte spelat någon roll om jag hade kommit in döende och behövt akut hjälp, dom hade ändå bara rynkat på näsan och frågat om jag har ringt på telefontiden och fått tid, och om jag nu hade ringt så hade jag fått en tid en vecka efter. så tycker jag om sölvesborgs vårdcentral, punkt slut.
jag hade dock turen och fick tid samma dag, imponerande, och fick imponerande nog en riktigt trevlig dansk doktor, vi skämtade en hel del och tillslut fick jag penicillin utskrivet och det ska jag käka i en vecka, så det blir en riktigt lugn helg ;) yippie.

positivt med denna dagen då? jo, jag slutade klockan tolv, åt en riktigt fet mcdonaldsmeny med amy och ikväll har jag spenderat a lot of tajm i klara&robins nya lägenhet som bara ligger 500m ifrån mig, snacka om gött :)
är supertrött nu och ska lägga mig & läsa min fett braiga bok & sakna emerick..<3

tidig uppgång imorgon och nu går tangenterna varma här..
kan iallafall avsluta den 24 november med ett leende på läpparna och gott samvete! :)

tänk, 1 månad kvar till julafton..
5 dagar kvar till första advent och då alla julsaker ska upp
julbak & julpyssel & massor av mys
jag älskar nog julen ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0