tired

nu är hälften av skolveckan över och det känns så himla skönt :) snart bara 2 veckor kvar till ett sjukt efterlängtat jullov, fan vad skönt det ska bli! ser fram emot det riktigt mycket :)

jag har kissat 22 gånger idag om jag har räknat rätt, kan vara en eller två gånger mer eller mindre, whatever, i vanliga fall kanske jag kissar 5 gånger per dag.
andra bullar nu när man har urinvägsinfektion och dricker hur mycket vatten som helst, men nytta gör det iofs, lär vara så ren inuti mig nu så det står härliga till :D gör dock fortfarande ont och det är jobbigt, men är man tvungen och sitta på kalla saker ute eller överhuvud taget vara ute med för lite kläder så får man skylla sig själv.

onsdagkväll, och jag har haft det så mysigt ikväll! :)
gjorde mat till familjen, bakpotatis, massor av grönsaker, såser & kycklig, mumma var det.
sen har jag bara legat framför tv;n med pepparkakor och varm choklad i min ensamhet, har varit hemma själv.
och nu ska jag alldeles strax fortsätta läsa min bok och sedan sova, har sovmorgon imorgon och ska sova så jäkla sött! :) sova är det bästa!
men mest av allt så hade jag velat ligga i emericks säng nu och myspyst med honom, buhu ;( lilla älskling

nej, ska ladda batterierna nu inför imorgon! sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0